Kävellessäsi kadulla ohitat useita niin kutsuttuja maailman parantajia.
Minä en kuulu heihin. Minulle on ihan se ja sama, kuoleeko kaikki ilmastonmuutoksen takia vaiko nälänhätään tai muuhun paskaan. Minä en välitä niistä nälkäisistä Afrikan lapsista tai sademetsistä.
Minulle ei hyödytä tulla urputtamaan mitään moraalipaskaa. Ei kiinnosta.
Minä teen asioita, joista minä itse tykkään. Tykkään kasvisruoasta, taustalla ei ole mitään maailmanpelastusopetaatiota.

Sanotaan, että tieto on valtaa. Minä tykkään tiedosta. Minä tykkään myös jauhaa paskaa. Siksipä aloitinkin tämän angstisen teiniblogin. Sana 'teini' saattaa kyllä johtaa harhaan, kun ikää on kuitenkin jo enemmän. Henkinen ikä tuntuu kuitenkin jämähtäneen sinne viiteentoista vuoteen.

Näillä sanoilla aloitan tämän taivalluksen kohti katkerampaa ja vittumaisempaa maailmaa.